علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

آخرین کلام با دانش‌آموزان پایه نهم

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۱۴ ق.ظ

سلام عزیزم!

امسال هم تموم شد. برای بعضیا خوب بود، برای بعضیا نه. من از دسته دوم هستم و سال خوبی نبود. از اولش خوب شروع نشد. الان هم که کرونا و محدودیت اجتماعی و .... (البته بودن در کنار شما فشار این روزهای بد کم کرد😍)
خیلی کارا بود که می خواستیم انجام بدیم ولی موند، مثل اردو، مثل دوشنبه ستون، مثل روز متفاوت حلی و ..... 
ولی از نظر من زود تموم شد به چشم بر هم زدنی گذشت. خیلی زود خاطره شد امسال، یه چیزی یواشکی و در گوشی بهتون بگم؟! تا 18-19 سالگی حالا با اغماض تا بیست و دو سه سالگی خیلی خوش می گذره و آدم حال می کنه ولی از اون به بعد خیلی زود زود می گذره، انگار یکی نشسته و دست ش رو گذاشته روی دکمه فوروارد ⏩ و با سرعت x32 داره میزنه بره جلو😔 تا میایی بفهمی چی شد یهو میبینی شدی 30 ساله تا به خودت میایی شدی 40 شدی 50 .... از من به عنوان داداش بزرگترت این حرف رو قبول کن هر چی که قراره تو 30 سالگی بشی و داشته باشی شروع ش از همین امروزه پس تا می‌تونی ورزش کن، کتاب بخون، اطلاعات‌ت رو ببر بالا، به محیط اطراف ت حساس باش و در کل سیب زمینی 🥔❌ نباش😉 ..... 
دوره دوم هم می گذره، کنکور هم تموم میشه، شما هم اتفاقا دانشگاه خوب قبول می‌شی ولی، دیگه 16 ساله نمیشی و نمی‌تونی برگردی، پس خیلی الان ت رو به سادگی از دست نده.

دوستون دارم❤
برادر کمی بزرگترتان
فواد محمدمقیمی آهویی

یاعلی مدد

۹۹/۰۳/۲۷
فواد محمدمقیمی

نظرات  (۷)

هعییی...
یادش بخیر...

استااااد 😭

۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۵۰ آراز فرشباف

خاطرۀ حلی 5 همیشه در ذهنمان خواهد ماند.

۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۹ آراز فرشباف

با درود بر همه عزیزان و عوامل علامه حلی 5

من و تمام هم پایه هایم از شما اساتید بزرگوار که ما را در این سه سال همچون نهالانی پرورش دادید و شکوفا کردید، بی اندازه سپاس گزاریم و افتخار می کنیم که اساتید همچون شما را در این راه برای موفقیت همراه داشتیم و افتخار می کنیم که در دبیرستان دوره اول علامه حلی 5 تهران درس خواندیم. بابت تمام زحماتی که این سه سال برای تمامی دانش آموزان دوره 8 کشیده اید و اینکه ما را تحمل نمودید(!) و با این حال ما را به اوج موفقیت رساندید. همچنین سپاس گزارم از مدیر با صلابت دبیرستان، آقای صفوی و معاونت آموزشی، آقای سلطانی که برنامه ریزی تمام برنامه های این سه سال برای پیشرفت ما به همت ایشان بود و مشاورین گرانقدر، استاد آقای مقیمی و استاد آقای احمدی که با کمک این عزیزان توانستیم به دبیرستان دوره دوم علامه حلی 1 تهران راه یابیم و با سپاس فراوان از دیگر عزیزان که در سال های هشتم و هفتم ما را یاری نمودند. و سپاس از تمامی دبیران محترم دبیرستان که در این سه سال ما را از دانش و علم غنی نمودند. در آخر با سپاس از علامه حلی 5 که افتخاری خواهد ماند برای تمام عمرمان. و ما این افتخار را به تمامی جهانیان با موفقیت هایمان نشان خواهیم داد. 

(خیالتون راحت! ما سیب زمینی🥔 از آب در نمیایم! ممنونم از همتون)

۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۶ بغـض دارم استـاد !

😭

من داره گریه ام میاد!!!

خداحافظ  کادر آموزشی علامه حلی 5

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">