علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

برنامه هفته چهارم تابستان99

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۹ ب.ظ

سلام

برنامه آموزشی هفته چهارم تابستان 99 از عکس زیر، قابل مشاهده می‌باشد.

دقت کنید باید متناسب با این برنامه در کلاس‌های این هفته خود شرکت نمایید.

تابستان99- هفته4- دانش‌آموز

۹۹/۰۵/۱۸
صدرا سلطانی

نظرات  (۴)

استاد من قاطی کردم تو بر نامه یه چیز میگین تو واقعیت کلاسا یه چیز دیگس. امروز ما زنگ اول باید زیست می داشتیم و من یه ربع توی کلاس زیست بودم فکر میکردم کلاس با تاخیر برگزار میشه بعد رفتم ببینم کامپیوتره یا نه که بود و من یه ربع رو از دست دادم. زنگ اخرم جای کامپیوتر زیست داریم حداقل تعویض کلاسارو بگین ممنون.

پاسخ:
سلام گفتیم که
چه قدر بگیم؟!
دقت نکردی کس دیگه‌ای توی اون کلاسی که بودی، نبود؟!
همین پست آخر وبلاگ رو چک کن بعد بگو خب
۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۳۵ منتقد بر «سلام خسته نباشید»

فرق ها عبارتند اند از:

بُلد نبودن «با یاد او و برای او» در برنامه هفته چهارم.

عوض شدن «هفته سوم» با «هفته چهارم».

عوض شدن تاریخ های کلاس مانند ۵ با ۱۹. (نکته :در تغییر جدول دوم به سوم سوتی درباره تاریخ ها وجود دارد)

عوض شدن زنگ اول روز سه شنبه برای کل هشتمی ها. و تغییر آن از شیمی به مشاوره.

جابه جا شدن دو زنگ اول روز سه شنبه با دو زنگ دوم همان روز در کلاس های ۹۰۳ و ۹۰۵...

برداشتن باکس مربوط به برنامه های پژوهشی در برنامه هفته چهارم....

پاسخ:
آفرین
تو چه قدر خوب تغییرا رو متوجه شدی

ببخشید لینک ورود به کلاس های پژوهشی رو می گین

پاسخ:
در پنلتون هست
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۸ سلام خسته نباشید

به خدا این همون برنامه هفته قبلیه ⁦🤦🏻‍♂️⁩

پاسخ:
مقایسه کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">