علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

برنامه حضوری کلاس 702

جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱ ق.ظ

سلام

عزیزان 702

با توجه به عدم حضور شما در مدرسه به دلیل آلودگی هوا آن هم 2 بار،

روز شنبه 27 آذر، برنامه حضور شما در مدرسه از ساعت 8 الی 13 و با رعایت تمام موارد قبلی که اعلام شده بود، برقرار است.

۰۰/۰۹/۲۶
صدرا سلطانی

نظرات  (۶)

تمام کائنات دست در دست هم دادن تا 702 ای ها نتونن بیان مدرسه!😥😓

من در خانه در حال به جا آوردن سجده ی شکر هستم.

702 ای ها دوباره تعطیل شدن

دلم براشون سوخت

البته برای خودمون بیشتر 2 سال ندیدیم...

۲۲ آذر ۰۰ ، ۱۱:۰۵ این چه وضعشههههههههه

اقا من مریضضضضضضضض بودم نیومدممممممممم منم میخوامممممممم بیااااااااااام کلاس ۷۰۳ 😥😥😥😥😥تبعیضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض

۲۱ آذر ۰۰ ، ۱۸:۰۷ گیگاچد زمانه

مدرسه عالی مینوازد! سبحان الله👌🌹

۲۱ آذر ۰۰ ، ۱۰:۴۶ دانش آموز 702

خیلییییی ممنون استاااد 🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">