علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

تدریس مجازی ادبیات هشتم- درس3

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ

سلام

 

فایل قسمت1 تدریس استاد جمشیدی عزیز که این هفته 9، 10 و 11 آذر در کلاس‌ها ارائه شد...

درس سوم

https://www.namasha.com/v/cgWR7Ub6

 

 

۹۹/۰۹/۱۱
صدرا سلطانی

نظرات  (۲)

۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۳ استیودنت نهمی

اع استاد شما که کلا نرفتید!!!
من فکر کردم کلا از مدرسه ما انصراف دادید!!!

من نهم هستم ولی به یاد استاد جمشیدی عزیز ⁦❤️⁩ این تدریس رو نگاه کردم 🥺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">