علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

تفکر هفتم- تحقیق استاد فراهانی

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۳۵ ب.ظ

سلام بر
بچه های هفتمی عزیز.😊


کلاس‌هایی که موضوع تحقیقشون تایید شده برای درس تفکر علی الخصوص بچه های ۷۰۳ که اجتماعی هم دارند،اهمیت و سوالات تحقیقشون رو برای تایید به آیدی من بفرستن.

اگر هم موضوع ،اهمیت تحقیق و سوالات تحقیق قبلا تایید شده نیازی به ارسال نیست .ولی بچه هایی که  کارشون رو تکمیل نکردند حتما تا سه‌شنبه ارسال کنند.


@mehdi_farahani67

برای اینکه دقیق تر بدونید که تو قسمت اهداف تحقیق و سوالات تحقیق باید به چه مطالبی بپزداید به لینک زیر مراجعه کنید.
سالم و سلامت باشید.🌹

(این لینک)

نظرات  (۴)

۲۲ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۴۷ رامتین توسلی

سلام آقا.من مطمعن نیستم که فرستادم یا نه چون دیگه نتونستم چک کنم.میشه لطفا بگید فرستاده شده یا نه؟؟؟

پاسخ:
سلام. نه. بفرست
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۵۷ محمد آرشام چاله چاله

استاد ببخشید من هر که می خوام وارد (این لینک) بشم نیاورده بالا اصلا هیچی نمیاد . باید چی کار کنم . حداقل اگه فرصت دوباره ای هست فرصت رو بدید که بفرستیم .

پاسخ:
باز می‌شه چک کنید، بفرستید
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۲۴ پارسا پورزاهدی

آقای محمد احمدی عزیز میتوانید برای دست رسی به ابنترنبی با سرعت معقول به کافی نت ها مراجعه فرماید و لطفا نوجه کنبد که در حال حاضر رته دیگری برای آموزش وجود ندا شته و یا بسیار سخت است

پاسخ:
ممنون از پاسخ شما...
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۴۴ محمد احمدی

سلام.

لطفا پیگیری کنین.

کلاس آنلاین نگذارید.

سرعت اینترنت پایین هست نمیتونم شحرکت کنم.

به سختی وارد این سایت شدم!!!

 

پاسخ:
سلام
!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">