علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

راهنمای آزمون آنلاین و نصب سامانه

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

راهنمای شرکت در آزمون آنلاین سامانه آنلاین (حتما مشاهده کنید)

https://www.aparat.com/v/dScYs

 

راهنمای نصب سامانه آنلاین در اندروید برای کسانی که مشکل در نصب داشتند...

https://www.aparat.com/v/RBeKj

 
آموزش نصب نرم‌افزار سامانه آنلاین در آیفون

 

۹۹/۰۷/۱۱
صدرا سلطانی

نظرات  (۷)

۲۵ آبان ۹۹ ، ۰۹:۱۳ کسی که سوال داره

ببخشید
من کامپیوتر دارم
نسخه ویندوزش نیست؟؟

پاسخ:
با یک مرورگر
helli5class.ir
۱۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۲۸ آرش منصورکیایی

سلام من هر چقدر روی گزینه ها و آدرس های بالا میزنم باز نمیشه و بالا نمیاد میشه لطفا راهنمایی کتید

 

 

ممنون

پاسخ:
سلام لینکا درست شد
۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۸:۲۶ احمدرضا توسلی

سلام خسته نباشید / ببخشید من ی سوال داشتم.الان اسم من هنوز توی سناد ثبت نشده و شاد ندارم/برای تکالیفی که باید توی شاد بفرستیم نمره کم میشه؟

 

پاسخ:
سلام 
درست می‌شه ایشالا
تکالیفت رو بنویس و داشته باش

سلام من هچی /ادرس وبلاگ و وبسایت رو زدم نمی شه

پاسخ:
با همون نسخه وب برو

استاد حتما باید نصب شه نمی شه رو وب باز کنیم؟

 

پاسخ:
چرا نشه؟! وب هم خوبه...
۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۵ طاها دزفولیان

استاد قابلیت نصب رو ویندوز نداره

؟

 

پاسخ:
نسخه وب هست دیگه
۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۱ طاها دزفولیان

ببخشید اقا برای من باز نمی شه

 

پاسخ:
نسخه وب هست دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">