علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

لینک ثبت‌نام در کلاس‌های موضوعی پژوهش

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۵ ب.ظ

سلام.

برای ثبت نام در کلاس‌های موضوعی تا پایان روز پنجشنبه 24 تیر بر روی لینک‌ ثبت نام کلیک کرده و فرم ثبت نام رو تکمیل کنید:

☑️ گیاهانی که با پرورش آنها پولدار می‌شوید

☑️ التفهیم خوانی

☑️ طراحی شماتیک و PCB بوردهای الکترونیکی با Altium designer نرم‌افزار (مقدماتی)

☑️ آموزش PyQt

 

ثبت نام

۰۰/۰۴/۲۲
مرتضی مولایی

نظرات  (۴)

۲۶ تیر ۰۰ ، ۰۹:۵۸ سید پارسا موسوی

سلام استاد خسته نباشید.

می خواستم ببینم میشه کلاسی که ثبت نام کردیم رو عوض کنیم؟

من کلاس «طراحی شماتیک و PCB بوردهای الکترونیکی با Altium designer نرم‌افزار (مقدماتی)» ثبت نام کردم.

و می خوام به کلاس «آموزش PyQt» برم. پایتون هم بلد هستم.

 

 

ممنون از زحماتتون

پاسخ:
سلام به آقای مولایی پیام بدید
۲۴ تیر ۰۰ ، ۱۸:۲۷ مانی وحیدی نژاد

ببخشید اگه من یکی رو ثبت نام کنم و نتونم نیم ساعت اخر کلاس رو بیام ایرادی داره چون ۲.۳۰ من کلاس دیگری دارم این کلاس ها تا ۳ هستش

پاسخ:
سلام. فعلا ثبت نام کن و جلسه اول از دبیرتون بپرس

سلام. یه سوال:

برای مورد چهارم باید پایتون بلد باشیم؟ یا تو کلاس بهمون یاد میدین؟

 

ممنون از زحماتتون.

پاسخ:
با توجه به اینکه زمان کلاس محدود هست باید با برنامه نویسی با پایتون آشنا باشید
۲۲ تیر ۰۰ ، ۱۴:۰۹ محمد آرمان نظری

استاد آیا میشه در دو کلاس ثبت نام کرد ؟

پاسخ:
نه متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">