علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

کلاس آنلاین ریاضی پایه هفتم- جلسه ششم

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ق.ظ

 کلاس آنلاین ریاضی پایه هفتم- جلسه ششم

روز جهارشنبه 28 اسفند از ساعت 11 صبح

لینک بازپخش

اطلاعات ورود:

http://157.119.190.53/helli5-7riyazi

 

یوزرنیم و پسورد هر دو کد ملی باشد

 

** پیش از کلاس ورودتان را چک نمایید **

نظرات  (۱۱)

استاد یک بار دیگه مشق ها رو با صفحه میگید راستی عیدتون مبارک

پاسخ:
سلام .. تو پست وبلاگ هست!!!!

سلام استاد مهدی زاده عیدتون مبارک باشه میشه در ایام عید کلاس بذارین؟

 

پاسخ:
سلام .. کلاس درسی نه! اما رفع اشکال انشالله .. 
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۴۵ امیر علی تقی زاده کلاس۷۰۳

سلام استاد مهدیزاده ممنون 

یعنی چی؟؟

یعنی در ایام عید کلاس داریم ولی بدون تمرین ؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
سلام .. کسر یک نمره!!! 
کلاس درسی نه! اما رفع اشکال انشالله .. 
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۳۱ دانش آموز کلاس ۷۰۳

سلام استاد مهدیزاده عزیز!!

عید تون مبارک باشه 

استاد میشه به ما (دانش اموزان)یه لطفی کنین

میشه تو ایام عید کلاس نداشته باشیم و کل کتاب رو دوره کنیم 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

شما بهترین معلمین

پاسخ:
سلام .. ممنون! فکر کردم می خوای بگی تمرین نداشته باشیم ولی کلاس برای مرور داشته باشیم!
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۱۹ امیر علی تقی زاده کلاس۷۰۳

 سلام استاد  مهدیزاده عیدتون‌مبارک

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

استاد من یه  سوال دارم تو ایام عید کلاس آنلاین داریم؟؟؟؟

استاد به بچه ها یه لطفی کنین 

تو ایام عید کلاس نداشته باشیم و کل کتاب رو دوره کنیم

لطفا!!!!!!!!!!!!!!

#استاد_مهدیزاده      #حلی_۵        #کلاس_آنلاین   #ریاضی_عشقه💝

پاسخ:
سلام .. ممنون! فکر کردم می خوای بگی تمرین نداشته باشیم ولی کلاس برای مرور داشته باشیم!
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۳۱ ایلیا پورجعفر

با سلام استاد اگر کسی چند سوال را اشتباه حل کرده و فرستاده باشد اما در کلاس های آنلاین آنهارا فهمیده باشد نمره ی منفی برای او حساب می شود با تشکر از زحمت شما و همکارانتان

پاسخ:
سلام... تا نظر دبیرتان چی باشد...
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۱۷ نیما مهراندیش

استاد عیدتون مبارک باد . شما اقای مهدیزاده به گردن من خیلی لف دارین

 

مبارک باد این روز و همه روز             همایون بادت این سال و همه سال

پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک .. مهدی‌زاده هستم!!! جریمه یادداشت شد.
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۱۶ یکی که میخواد ناشناس باشه

تو ایام عیدم کلاس ملاس داریم ؟

پاسخ:
ملاس که نه...

سلام استاد خسته نباشید

من در تکالیف تعدادی غلط دارم و به  خاطر همین ممکنه که نمره ام کم بشود؟

پاسخ:
سلام همه چیز امکان دارد...

سلام استاد من سری قبلی تمریناتی را که  ارسال کردم زد اپلود شد اما وقتی میرم تو جدول امتیاز من جدا از همه ته ته هستم و یه یک بغل اسمم زده که رو اون کلیک می‌کنم تازه میاد تولیست و هر بار میام تو جدول امتیاز دوباره باید این کارو بکنم

 

پاسخ:
سلام
چه جالب!

سلام استاد خسته نباشید

فکر کنم شکل 0 با کتاب متفاوت باشه

پاسخ:
سلام .. هیچ ایرادی نداره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">