علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

کلاس فیزیک هفتم جلسه سیزدهم : توان

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ب.ظ

سلام:‌ جلسه ۱۳ ام فیزیک به صورت ضبط شده توسط دو فایل زیر در اختیارتون قرار می‌گیره . حتما حتما برای سوالای حل کردنی یه چرک نویس بغل دستتون داشته باشید و اگه به نظرتون مطلبی نامفهوم اومد چند بار ویدیو رو تکرار کنید.

دریافت ویدیو ۱ ( توضیحات ) از اینجا

دریافت ویدیو ۲ ( محاسبات ) از اینجا

دریافت فایل پی دی اف محاسبات از اینجا

تمارین ۴۱ تا ۴۴ فصل دوم را می‌تونید از همین الان تا جمعه ساعت ۲۳:۵۹ از طریق  ْQuera نحویل دهید.
در ضمن تحویل تمارین اصلاح شده ۳۱ تا ۴۰ نیز با استفاده از پاسخنامه منتشر شده تا جمعه فراموش نشود.

۹۹/۰۲/۲۳
دانیال پاپی

نظرات  (۱۴)

۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۱۷ میر محمد جعفر حسینی

سلام استاد :

استاد من تمارین ۴۱ تا ۴۴ رو در کوئرا آپلود کردم اما امروز رفتم دیدم نبود.

حالا چیکار کنم؟

به دست شما رسیده ؟؟؟

 

پاسخ:
سلام بررسی میشه
نگران نباش

سلام استاد

کم اسکنر یه قابلیتی داره که می تونه روی صفحه اسم بذاره.

 میشه که به جای اسم نوشتن اسم صفحه رو عوض کرد؟

ممنون

پاسخ:
سلام بله

سلام استاد خسته نباشید

ابعاد آجر تو سوال۴۴ به سانتی متره یا متر؟؟؟؟

پاسخ:
سلام cm

سلام

جنبه داشته باشید

من یه بار گفتم چقدر شما خوش تیپی

همه اومدن میگن چقدر شما خوش تیپی

پاسخ:
:)))))
۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۰۸ یه بچه که هرکار می کنه نمئ تونه موفق شه و همش گند می زنه

استاد من در مورد سوال 43 و 44 شک دارم .

نمیشه یه راهنمایی کنید.

و اینکه ابعاد سوال 44 cm یا نه

///

اگه الان اشتباه  بنویسیم چقد نمره کم میشه تروخدا راهنمایی کنید .

اصلا از بعد سوال 42 سرم گیج میره

ترو خدا کمک فقط کمک

پاسخ:
سلام
تمام فکر و تلاشت رو برای جواب دادن تمرینا بکن
ولی اصلا نمره ای توی این مرحله برای اشتباه نوشتن کم نمیشه
خیلی زود پاسخنامه اش رو میذارم

سلام خسته نباشید
استاد هنوز هم باید اسم و شمارهه کلاس رو روی برگه ها بنویسیم؟

اگه اشکال نداره من روی فایل نوشتم

ممنون

پاسخ:
سلام روی فایل یا روی برگه یکیش کافیه

سلام استاد ما هیچی از توان نفهمیدیم با ویدیو چیکار کنیم :(

پاسخ:
سلام 
یکبار با تمرکز‌ ببین 
موضوع ساده ایه و تو حتما میتونس بفهمیش

شما خوشتیپ ترین آدمی هستین که من دیدم😍😍😍😍😍😍

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

 

خدا وکیلی دوستون دارم😘😘

 

معرکه این شما😍😍

پاسخ:
خدا وکیلی مرسی

استاد سوال چهل و سه ناقص نیست؟

پاسخ:
نه نیسن 
بکو مشکل کجاست با هم حلش کنیم 

استاد سلام دوباره دمتون پرم بابت کمک

پاسخ:
 سلام
انجام وظیفه است

استاد

پاسخنامه 31 تا 41 کجاست

پاسخ:
کافیه از قسمت سمت راست وبلاگ
پایه هفتم
فیزیک رو انتخاب کنی و چندتا پست بری پایین

سلام استاد 

ممنون به خاطر تمام زحماتی که برای ما میکشید.

استاد داخل جزوه سوال ۴۴ از ما کار نیروی وزن رو خواسته.

میتونیم با این رابطه بنویسیم:

W=mgh

????

پاسخ:
سلام
انجام وظیفه است
بله
۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۴ سام سیاح کلاس 704

اقا سلام.

ترو خدا امتحان یه ماه پیشو جوابارو بزارین دیگه(ازمونک ا فصل 3 و 4)

پاسخ:
سلام پای خدا رو چرا میاری وسط
چشم

سلام  استاد خیلی ممنون که این همه برای ما زحمت میکشین.

من به شخصه امسال واقعا از درس فیزیک لذت بردم.

و تشکری دوباره برای اینکه یک برنامه در اختیارمون قرار دادید. تا کار ها رو از قبل بدونیم.

پاسخ:
سلام خدا رو شکر

راستش باید زودتر این کارو می‌کردم حتی
که راحت ترین باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">