علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

یه چیز جا مونده(زیست هفتم)

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۵۳ ب.ظ

سلام

حالا که با دستگاه گوارشی، گردش مواد، تنفسی و دفع مواد آشنا شدید جا داره از دستگاه عصبی هم یه چیزایی رو بدونید

خلقت خداست دیگه شگفتی هاش تمومی نداره😇

اگر قراره انسان روح داشته باشه، باید این روح به وسیله یه دستگاهی با جسم ارتباط برقرار کنه و اون دستگاه، دستگاه عصبیه 

یکی از دوستان تون از اوایل سال اصرار داشت که راجع به دستگاه عصبی ارائه داشته باشه و منم خیلی خوشحال شدم و ازش خواستم ارائه ش رو توی یه فیلم ضبط کنه و اگر خوب بود، به خاطر علاقه ای که به درس زیست و این مبحث داره بین رفقای مدرسه پخش کنم

بفرمایید این شما و این هم کار آقا محمدپارسا

تا یادم نرفته بگم این فیلم ارتباطی به مسابقه معلم زیست شو نداره و کاملا خودجوش بوده!

 

 

۰۰/۰۳/۰۴
علی چراغیان

نظرات  (۴)

۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۲ من دستگاه گوارشی هستم

لطفا من را اذیت نکنید 🙏🏿🎈

اینو می شه فرستاد تو جشنواره های پژوهشی

جالب بود. 

از عکسای باحالی استفاده کرده بود .

سلام 

خیلی جالب بود !!!

پاسخ:
سلام بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">