علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۰ تیر ۰۳، ۱۹:۴۱ - سلام
    سلام

تقویم میلادی

این هم نمونه سوال مستمر نیم سال دوم که برگزار شد

به همراه کلید آن تقدیم به شما

دریافت
حجم: 55.6 کیلوبایت

در مورد کلید سوال تشویقی یه توضحی هست که باید بگم خدمت تون:

سوال16 که اولین سوال تشویقی بوده - گزینه درست الف هست که تعداد ضمیر چهارده عدد هست

ببینین، بخوانین، خوب بررسی کنین تا انشاءالله موارد براتون مرور بشه

۰۰/۰۲/۲۸
حامد مشفق آرانی

نظرات  (۸)

استاد چرا شده 13 ضمیر
14 تا است

پاسخ:
14 درست است
۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۰۷ سورنا مردانیان

متن سوال تشویقی اشکال دارد !

همه ما باید به علم تکیه کنیم تا با تالشهایمان و فداکاریهایمان بی وقفهمان بتوانیم کشورمان را بسازیم. ایران کشور من و تو و ما و شما و ایشان است. ایران برای همه ایرانیان است. من به اندازه تو و تو به اندازه او در پاسبانی از این میراث بزرگ نقش داریم.

با توجه به متن که اشکال دارد تعداد ضمیر ها 14 است یعنی گزینه الف درسته ولی اگرمتن را اصلاح کنیم "....فداکاریهای بی وقفه مان ..." تعداد ضمیر ها 13 می شود یعنی گزینه ب درسته.

خب از ما خواستن که تعداد ضمیر ها را بشماریم و نخواستن که ضمیر های متن درست را بشماریم. خب نظر شما چیه؟ به نظر من که گزینه الف درسته یعنی 14 تا و من هم در امتحان همینو زدم.

پاسخ:
👏
۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۳۴ سورنا مردانیان

با سلام

سوال تشویقی اشکال دارد

"همه ما باید به علم تکیه کنیم تا با تالشهایمان و فداکاریهایمان بی وقفهمان بتوانیم کشورمان را بسازیم. ایران کشور من و تو و ما و شما و ایشان است. ایران برای همه ایرانیان است. من به اندازه تو و تو به اندازه او در پاسبانی از این میراث بزرگ نقش داریم."

در سوال تشویقی با توجه به متن که اشکال دارد جواب درست 14 هست یعنی گزینه الف درسته. البته اگر متن را اصلاح کنیم "....   فداکاریهای بی وقفه مان....." تعداد 13 ضمیر داریم و گزینه ب درسته

خب حالا از ما خواستن تعداد ضمیر را بشماریم و نگفتن ضمیرهای متن درست را بشمارید، نظر شما چیه؟ به نظر من گزینه درست الف هست یعنی 14 تا و در امتحان هم همینو زدم.

پاسخ:
👌

با سلام و عرض ادب

استاد ببخشید در این سوالات در پاسخ این سوال ها،سوال 1(سوال های تشویقی)

استاد جواب گزینه "ب" نمیشود،بلکه "الف" میشود.

ممنون میشوم یک پیگیری کوچک بکنید.

ممنون از زحماتتون.

پاسخ:
👌

سلام استاد خسته نباشید من یه حرفی درباره ی سوال امتیازی همون تعداد ضمیر دارم اونم اینه که من الان شاید ده بار شمردم و شد ١٤ تا ضمیر و از بقیه هم پرسیدم گفتن ١٤تا ضمیر الان دقیقا شما میتونید به ما توضیح بدید چرا سیزده یعنی شاید یکی از اونا ضمیر نباشه ؟ 

پاسخ:
🙏
۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۰۳ سمپادی باهوش

سلام استاد خسته نباشید

اولین سوال پرسش های تشویقی رو من هرچقدر ضمایرش رو می شمرم 14 تاس!

پاسخ:
👏👏

سلام بر استادان گرامی

جسارتا سوال اول امتیازی گزینه 1 نمیشود؟

پاسخ:
سلام بر شما... در پست توضیح داده شده دیگه

سلام استاد مشفق 

خداقوت 🌹🌹

در بخش  پرسش های تشویقی یک سوال هست که تعداد ضمیر ها را می خواهد .

می شود به استاد امامی بگویی که ۱۳ تا دارد یا ۱۴ تا ؟

چون من و یک سری از دوستانم ۱۴ تا شمردیم .

لطفا بهشون این رو بگید و هم چنین بگید که ضمیر ها را هم مشخص کنند .

چون برای امتحان ۵ شنبه لازم میشه.

با تشکر 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤🌺🌺🌺🌺🌺

پاسخ:
سلام در توضیحات نوشته شده داخل پست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">